Mapa Ofert

CASTIGLIONCELLO: od morza po pagórki

od morza po livornijskie pagórki

Castiglioncello, Rosignano Solvay, Rosignano Marittimo, Pomaia, Orciano Pisano, Colognole, Gabbro, Nibbiaia, Castiglioncello

Długość: 59,5 km

Rodzaj nawierzchni: asfalt

Rodzaj trasy: średnia

Wyruszając z La Mazzanty docieramy do Rosigniano Solvay (ok. 12km) i koło supermarketu Coop skręcamy w prawo i kierujemy się znakami na Rosignano Marittimo. Mijamy tory kolejowe i kontynuujemy jazdę przez skrzyżowania i ronda, cały czas kierując się na Rosignano Marittimo.

Obok supermarketu Conad droga skręca w lewo, następnie ciągnie się pod wiaduktem Aurelia S.S.1 (5km), po czym zaczyna się podjazd do Rosignano Marittimo. Po 1,2km zjeżdżamy w prawo na wielkie skrzyżowanie i kierujemy się znakami na Pisa i Variante Aurelia (droga na lewo prowadzi do centrum Rosignano Marttimo). Przejeżdżając obok cmentarza skręcamy w lewo na skrzyżowaniu, kierując się na Pise - jadąc w górę (patrząc w lewo) można podziwiać centrum historycznego miasta Rosignano Marittimo.

Jedziemy wzdłuż S.P.10, która zaczyna zjeżdżać do skrzyżowania S.R. 206) (9,2km). Skręcamy w prawo, a następnie w lewo na S.P.60, aby dotrzeć do Pomaia po około 7km jazdy głównie pod górę drogą o pięknym krajobrazie, polach uprawnych i drzewach cyprysowych. Przejeżdżamy przez Pomaia (177m n.p.m.; 16,5km) trzymając się głównej drogi, aż do wioski Pastina (20,5km). Następnie nie skręcamy w lewo na Rosignano, a kontynuujemy podjazd pod górkę przez 1km, aż do Santa Luce (23,6km), przejeżdżając przez wioskę główną drogą w kierunku Casciana Terme.

Po 2km, skręcamy w lewo na skrzyżowaniu (25,5km) na Orciano Pisano S.P. 37, jadąc przez wzgórza Santa Luce, które prowadzą głownie w dół do Orciano Pisano (31km). Jedziemy drogą "wzgórza Orciano" S.P. 5, aż do SR 206 w Marmigliaio (35,3km). Po 800m dojeżdżamy do skrzyżowania i skręcamy w prawo na podjazd do Cologne - ostry podjazd przez 500m pod górkę do S.P. 5 do Cologne. Tutaj skręcamy w lewo i kontynuuj podjazd pod górkę.

Z małej wioski Cologne (36,6km) kierujemy się znakami na Livorno i Valle Benedetta, wspinając się przez około 2km do zjazdu na Gabbro (38,5km), gdzie skręcamy w lewo na "Fociarella" S.P. 5. Od Piazza Democrazia w centrum wioski, kierujemy się w prawo w kierunku Nibbiaia na Traversa Livornese S.P. 10. Na następnym skrzyżowaniu, skręcamy w prawo na podjazd w kierunku Nibbiaia (46,8km). Od Piazza Barontini droga opada od wzgórz Livorno do wybrzeża. Po minięciu "Aia della Vecchia", droga staje się bardziej pochyła (ostry zjazd w dół do Chioma 10% nachylenia). Na skrzyżowaniu, skręć w lewo w kierunku Castiglioncello, przejeżdżamy pod wiaduktem Aurelia S.S. 1, a następnie skręcamy znowu w lewo, aby dotrzeć do Castiglioncello (59,5km) drogą wzdłuż kamienistego wybrzeża. Kierujemy się na Rosignano Solvay, a następnie na Vadę i docieramy do La Mazzanty.

• Dodaj link do:
  • digg.com
  • delicious.com
  • wykop-pl
  • facebook.com
ToscanAVventure
Agencja Turystyczna

ŻYWIEC 34-300; Oś. Młodych 15/55
(nr wpisu do ewidencji 9050/2008)